Wednesday, November 19, 2014

SIAPA PEMUDA BUJANG KEKASIH ERRA FAZIRA

Siapa Pemuda Bujang Kekasih Erra Fazira
Erra Fazira

SIAPA PEMUDA BUJANG KEKASIH ERRA FAZIRA

Siapa Pemuda Bujang Kekasih Erra Fazira

Siapa Pemuda Bujang Kekasih Erra Fazira. Pelakon Erra Fazira tetap dengan pendirian untuk tidak mendedahkan identiti kekasihnya kepada umum memandangkan perhubungan yang dijalinkan itu masih lagi baharu. Erra Fazira atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek, 40, berkata, individu itu merupakan seorang yang mempunyai ciri-ciri lelaki idaman iaitu lebih berilmu pengetahuan berbanding dirinya.


Siapa Pemuda Bujang Kekasih Erra Fazira
Erra Fazira
"Saya akan dedahkan siapa pasangan saya apabila perhubungan itu ke fasa seterusnya. Yang penting dia bujang dan saya tidak mencari orang yang berharta. "Cukuplah jika dia boleh membimbing saya dan berpengetahuan serba serbi lebih daripada saya," katanya kepada. Siapa Pemuda Bujang Kekasih Erra Fazira.

Siapa Pemuda Bujang Kekasih Erra Fazira


Erra ditemui pada majlis pelancaran teater Takhta 3 Ratu di Bora Ombak di sini pada Rabu. Pelakon Awie, Soo Wincci, Izreen Azminda, Beto Kushairy dan Datuk Rahim Razali turut hadir pada majlis tersebut. Terdahulu Erra pernah berkahwin dengan Engku Emran Engku Zainal Abdin pada 25 Oktober 2007 dan bercerai pada 18 Februari. Hasil perkahwinan itu mereka mempunyai seorang anak bernama Engku Aleesya yang kini berusia lima tahun. Siapa Pemuda Bujang Kekasih Erra Fazira.

No comments: