Friday, November 7, 2014

FEEYA ISKANDAR SINAR FM NYARIS DISAMUN

Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun
Feeya Iskandar

FEEYA ISKANDAR SINAR FM NYARIS DISAMUN

Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun

Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun. Ini kejadian mendebarkan yang terjadi kepada penyampai Radio Sinar FM iaitu Feeya Iskandar apabila beliau nyaris disamun oleh dua orang penunggang motosikal. Penjenayah tersebut cuba memecahkan cermin keretanya ketika dia dalam perjalanan ke tempat kerjanya di Astro, Bukit Jalil dekat sini pada Jumaat.


Feeya Iskandar atau nama sebenarnya Nor Shafiza Iskandar Azizan, 24, berkata, individu dipercaya sudah melihat beg mekap yang diletakkan pada kerusi hadapan penumpang lalu cuba memecahkan cermin keretanya jenis Mitsubishi ASX ketika dia sedang berhenti menunggu isyarat lampu merah di satu persimpangan jalan di Bukit Jalil. Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun.
Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun
Kereta Milik Feeya Iskandar

Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun

"Saya sedang berhenti kerana lampu merah tiba-tiba terdengar satu bunyi yang kuat. Pada mula saya sangka ada berlaku kemalangan dan selepas saya lihat sebelah kiri cermin kereta saya sudah retak. "Selepas itu, mereka cuba sekali lagi untuk mengetuk cermin tetapi gagal, mereka terus melarikan diri," ujarnya ketika dihubungi pada Jumaat. Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun.
Feeya berkata, dia bernasib baik kerana tiada sebarang barang miliknya berjaya diambil oleh penjenayah tersebut. Dalam pada itu, Feeya mengakui beg alat solek yang diletakkan di sebelah tempat duduk penumpang menjadi punca kejadian tersebut. "Cermin kereta saya tiada penapis udara dan mungkin mereka nampak beg alat solek di sebelah tempat duduk penumpang itu membuatkan mereka cuba memecahkan cermin itu. Alhamdulillah, nasib baik mereka tidak berjaya pecahkan cermin kereta dan ambil barang-barang saya," ujarnya. Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun.

Sementara itu, bercerita tentang kejadian itu, Feeya berkata, dia terkejut dan mengigil ketika berhadapan situasi berkenaan. Dia juga masih trauma kerana pertama kali berhadapan dengan keadaan tersebut. "Saya sangat terkejut dan menggigil takut kerana saya seorang sahaja dalam kereta dan di jalan raya pun tidak banyak kereta ketika kejadian itu. Mujur mereka terus berlalu selepas gagal pecahkan cermin kereta. Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun. "Saya terpaksa keudara lambat sedikit hari ini sebab buat laporan dulu di Balai Polis Sungai Besi, ini pun masih lagi terkejut dan menggigil," ujarnya. Feeya ke udara setiap hari pukul 3 hingga 7 petang di slot Santai Sinar, Sinar FM. Feeya Iskandar Sinar FM Nyaris Disamun.

No comments: